петък, 24 февруари 2012 г.

Шварцер се цели към историческо постижение на Мондиала в Бразилия


Марк Шварцер
Вратарят на Фулъм Марк Шварцер е насочил усилията си към подобряването на исторически рекорд за Световните първенства, желаейки да продължи да играе за Австралия и на Мондиала през 2014.

На първенството в Бразилия стражът ще е на цели 41 години. Тази възраст обаче не го спира от намерението да запише участие си в турнира за Световната купа.

Шварцер иска да продължи да играе поне още 2 сезона.

Ако това негово желание се окаже реалност в Бразилия, той ще стане най-старият вратар и вторият най-стар играч в историята на футбола, единствено след Роже Мила, записал участие на световни финали.

"Това е страхотно, аз изживявам мечтата си." споделя Шварцер след завръщането си от двумесечна контузия на гръбнака в съботната победа на Фулъм над Стоук Сити. Ето още какво казва австрийския вратар:

"Аз играя футбол на най-високо ниво, а съм на почти 40 години. Не са много от нас, които може да кажат подобно нещо и освен това аз все още играя, защото обичам да играя. Докато обичам да играя и все още съм достатъчно добър да играя на това ниво, дотогава искам да продължа да го правя."

Относно първенства в Бразилия Шварцер споменава:
"Аз все още имам амбиции да отида и да представлява Австралия в следващата Световна купа през 2014, това ми е крайна цел и аз работя към нея."

Няма коментари:

Публикуване на коментар